Teated

Konkurss vallasekretäri abi ametikoha täitmiseks

Kambja Vallavalitsus

kuulutab välja konkursi

vallasekretäri abi

ametikoha täitmiseks.

 

Peamised tööülesanded:

  • volikogu istungite materjalide ettevalmistamine, volikogu enesekorralduslike õigusaktide eelnõude koostamine ning muude eelnõude normitehniline ja õiguslik kontrollimine
  • volikogu istungi päevakorra koostamine koostöös volikogu esimehega, istungi kutsete ja materjalide saatmine, istungi protokollimine
  • volikogu õigusaktide vormistamine, registreerimine, täitmiseks edastamine
  • volikogu õigusaktide ja töö avalikustamine
  • koostab määruste terviktekstid ja esitab need Riigi Teatajas avaldamiseks
  • volikogu liikmete ametialane õigusnõustamine
  • volikogu ja komisjonide tööst osavõtu arvestuse pidamine, volikogu esimehe käskkirjade vormistamine
  • vallavalitsuse personalitöö korraldamine, vastavate dokumentide ja õigusaktide eelnõude koostamine
  • vallavalitsuse personaliarvestuse pidamine, tööajatabelite koostamine, personaliga seotud aruannete koostamine
  • osalemine vallavalitsuse personali värbamisel ja valikul
  • vajadusel vallasekretäri asendamine
  • tõendite, õiendite ja ametikirjade allkirjastamine oma pädevuse piires.

 

Nõuded kandidaadile

Omab kõrgharidust, soovituslikult juriidilist, avalikus halduses või riigiteadustes, või vastab vähemalt ühele kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 55 lõike 2 punktides 1-3 sätestatud tingimusele.

Ei esine asjaolusid, mis välistavad teenistusse võtmise.

Valdab vähemalt C1-tasemel eesti keelt.

Omab teadmisi ja kogemusi kohalikus omavalitsuses ning õigusaktide ja dokumentide vorminõuetest, suudab koostada oma valdkonna õigusaktide eelnõusid.

Tunneb ja oskab rakendada tööks vajalikke Eesti Vabariigi ja valla õigusakte.

Oskab käsitleda ametikohal vajalikke arvutiprogramme ja andmekogusid.

Omab väga head suhtlemisoskust, on kohuse- ja vastutustundlik, tasakaalukas ning hea stressitaluvusega.

 

Omalt poolt pakume:

  • 35 kalendripäeva puhkust
  • võimalusi eneseteostamiseks
  • stabiilset tööd
  • koolitusi enesetäiendamiseks.

 

Dokumentide esitamise tähtaeg, lisateave:

Dokumendid (avaldus, CV ja haridust tõendavad dokumendid) palume esitada digiallkirjastatult hiljemalt 24.05.2023 e-posti aadressil vald@kambja.ee.

Kontakt

Marina Lehismets 5688 5812, marina.lehismets@kambja.ee