pearaamatupidaja | tel +372 741 6200 Vastuvõtt kokkuleppel |
Pearaamatupidaja ametikoha eesmärk on vallavalitsuse ja tema hallatavates asutustes raamatupidamise korraldamine ja raamatupidamisarvestuse tagamine.
Ametnik: jah | Ametijuhend
Ülesanded:
- töötab välja alluvate ametijuhendid ja muud raamatupidamise tööd puudutavad dokumendid
- koostab ja täiendab raamatupidamise sise-eeskirja ja muid finantsküsimusi puudutavate eeskirjade ja õigusaktide eelnõusid ning esitab need kinnitamiseks vallavalitsusele või volikogule
- koostab ja esitab konsolideeritud majandusaasta aruande koos seaduses nõutud lisade ja selgitustega
- koostab, kontrollib ja esitab saldoandmiku ja makseandmiku rahandusministeeriumi andmebaasi
- koostab ja esitab õigeaegselt maksu-ja tolliametile vorm ESD (sotsiaalmaksu deklaratsioon erijuhtudel)
- esitab maksu-ja tolliametile füüsiliste isikute poolt tasutud koolituskulude deklaratsiooni (INF3) ja isikliku sõiduauto hüvitise deklaratsiooni (INF14)
- koostab ja väljastab Kambja valla haridusasutuste kohamaksude arved teistele kohalikele omavalitsustele
- koostab pearaamatu, bilansi ja muud raamatupidamisarvestusest tulenevad aruanded õigeaegselt ja kvaliteetselt
- osaleb projektidega seotud aruandluse koostamisel
- korraldab valla varade, varude ja materjalide arvestuse, ümberhindluse, inventeerimise ja mahakandmise
- koostab ja väljastab saldokinnitused ja meeldetuletuskirjad
- koostab ja väljastab arved valla rentnikele jt. Kambja piirkonnas valla teenuseid kasutavatele isikutele
- koostab ja väljastab maksuvõla puudumise tõendid
- tagab raamatupidamisdokumentide säilitamise ja arhiveerimise
- teeb ettepanekuid finantsosakonna töö paremaks korraldamiseks
- täidab finantsjuhi poolt antud täiendavaid ametiülesandeid, mis on seotud raamatupidamise ja statistilise aruandlusega
- allkirjastab ja viseerib koostatud dokumendid kooskõlas asjaajamiskorraga ning tagab nõuetekohase toimingute tegemise oma töövaldkonnas laekunud dokumentide ja kirjadega ning vastutab selle eest.